kittenpie

Direktlänk till inlägg 26 december 2014

Då startar vi!

Av KittenPie - 26 december 2014 16:01

Hej, jag gillar spelet StarStable. Även kallad SSO (StarStableOnline) :) Allafall jag tänkte göra en blogg om det spelet och ja.., kanske lite mer! StarStable för dom som inte vet, är det ett häst online spel! Och där heter jag: Riley KittenPie :D     (det är jag på bilden). Men så vad ska jag säga i detta inlägg...? Jo, som ni kan se gillar jag färgglada kläder! Och jag är i level 7. Och BabyGazer (min häst) level 4 har jag för mig. Och jag är star rider, dock inte för alltid eller en månad jag använde värdekoden: Nickelodeon så jag har varit star rider i cirka... 4 dagar. Och jag tror man blir star rider i 10-20 dagar star rider minns inte riktigt. Men jag har försökt göra så många uppdrag som jag kan! Vilken server bor jag på? Alltså, jag vet inte :( Men om man skulle kunna byta server i framtiden så vet jag inte om jag skulle byta server, eller kanske någon gång så jag kan hälsa på mina vänner    Men jag har haft SSO i en vecka kanske ( och jag har redan en blogg xD ) så jag har liksom växt upp på den server jag bor på. Jag vet inte om fler tänker så men att byta till en annan server är som att byta en hel ny värld - allt ser lika ut men det är nya personer. Så..,ja jag vet faktist inte. Jag ska allafall blogga så mycket jag kan! Men hejdå!

http://i624.photobucket.com/albums/tt323/omgduderawr/Icons%20and%20Others/dinosaur-6.gif

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KittenPie - 1 januari 2015 23:10

Förlåt för dålig upptadering :( Men jag har lite nyheter! Jo först: jag har gått med i en klubb på SSO, jag har ju varit med i klubbar förut men denna klubb är mer "seriös". Vi har klubbmöten, så har vi även en klubb outfit    Den är rosa och vit, fa...

Av KittenPie - 31 december 2014 23:42

Förlåt att jag inte har varit så aktiv    Men gott nytt år! :D 2015 here we come! ...

Av KittenPie - 29 december 2014 01:39

Loggade nyss ut från SSO, och ja..., som vanligt hade jag massa uppdrag   . Men jag gick upp i level 9! :D Och en sån Schleich häst jag har, ni vet denna:   , jo jag såg en tjej ha en sådan! Och jag blev helt till mig, men för at jag skulle vara säk...

Av KittenPie - 28 december 2014 21:15

            Idag har jag inte varit så uppdaterad, inte på SSO eller här på bloggen. Och det är för att jag har pysslat lite till mina Schleich hästar!  Jag har gjort 4 höballar/höbollar ( vet inte hur det exakt stavas ) och tre morötter med...

Av KittenPie - 28 december 2014 01:18

Nu har jag nyss loggat ut från SSO. Mycket att göra idag! Men jaja, vad gör man inte    Jag har t.ex. fixat lampor i... kommer inte ihåg.. :O   Och så har jag rest över nästan hela SSO idag! Det var så dumt för ett uppdrag tog ig ca 30 min :( Och et...

Presentation


Heej! 12 år och spelar spelet StarStable :) På min blogg får du följa min SSO resa! Och lite till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards