kittenpie

Direktlänk till inlägg 28 december 2014

Hårt liv... För hästen

Av KittenPie - 28 december 2014 01:18

Nu har jag nyss loggat ut från SSO. Mycket att göra idag! Men jaja, vad gör man inte    Jag har t.ex fixat lampor i... kommer inte ihåg.. :O   Och så har jag rest över nästan hela SSO idag! Det var så dumt för ett uppdrag tog ig ca 30 min :( Och ett annat 20 min. När jag har rest mycket på SSO så har även min häst fått några "knock outs"! En gång fick jag åka hem till Moorland för jag ramlade hela tiden, och sen tappade jag mitt:"hopp pro thing" så varje gång jag hoppade över ett hinder blev det lite rött på skärmen i en milli sekund. ( För er som spelar SSO så tror jag att ni fattar vad jag menar när det blir rött ). Men åter till "20 min" uppdraget. Jo, jag skulle hämta lite snö för Rådsmannen ( har jag för mig ) ville ha snö, ehmm..., ja allafall... - någon ville ha snö. Och så sa kvinnan/tanten att jag skulle hämta snön vid:" igensnöade passet". Och jag blev helt:" vart ligger det stället då   ". Och sen gick jag runt jätte länge och blev lite...:" ". Sen slog jag till med att googla: StarStable igensnöade passet. Och då hittde jag en annan SSO blogg och den skrev om någon Drak dalen, något på D, och det låg nära där jag letade. Den låg inte långt borta så jag gick ditt, och där fanns den dära fetto snön som jag behövde! När jag hållde på att leta så tog jag en selfie: :) Sen så har spelet "laggat" mycket idag, eller inte riktigt laggat men jag har ramlat ner fråna massa berg och oftast vid bergen kan det ligga stenar och jag kunde gå igenom dessa stenar. För jag vet inte om ni ( SSO spelare ) ha tänkt på att man kan gå igenom en del saker Snabb "uppdatering": jag är nu i level 8, nära level 9. Min häst, BabyGazer är i level 5,...inte äns nära level 6...  Boo Boo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KittenPie - 1 januari 2015 23:10

Förlåt för dålig upptadering :( Men jag har lite nyheter! Jo först: jag har gått med i en klubb på SSO, jag har ju varit med i klubbar förut men denna klubb är mer "seriös". Vi har klubbmöten, så har vi även en klubb outfit    Den är rosa och vit, fa...

Av KittenPie - 31 december 2014 23:42

Förlåt att jag inte har varit så aktiv    Men gott nytt år! :D 2015 here we come! ...

Av KittenPie - 29 december 2014 01:39

Loggade nyss ut från SSO, och ja..., som vanligt hade jag massa uppdrag   . Men jag gick upp i level 9! :D Och en sån Schleich häst jag har, ni vet denna:   , jo jag såg en tjej ha en sådan! Och jag blev helt till mig, men för at jag skulle vara säk...

Av KittenPie - 28 december 2014 21:15

            Idag har jag inte varit så uppdaterad, inte på SSO eller här på bloggen. Och det är för att jag har pysslat lite till mina Schleich hästar!  Jag har gjort 4 höballar/höbollar ( vet inte hur det exakt stavas ) och tre morötter med...

Av KittenPie - 27 december 2014 18:47

                  I mitt förra inlägg skrev jag ju om mina häst Schleich, fast jag hade inga bilder då att visa hur de såg ut men nu har jag nyss blivit klar med snabbt fota hästarna och lite mer!   ( Tryck på bilderna för att se detaljern...

Presentation


Heej! 12 år och spelar spelet StarStable :) På min blogg får du följa min SSO resa! Och lite till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards