kittenpie

Alla inlägg under januari 2015

Av KittenPie - 1 januari 2015 23:10

Förlåt för dålig upptadering :( Men jag har lite nyheter! Jo först: jag har gått med i en klubb på SSO, jag har ju varit med i klubbar förut men denna klubb är mer "seriös". Vi har klubbmöten, så har vi även en klubb outfit    Den är rosa och vit, fast jag håller på att samla till den. Har lite mer än hälften av outfiten än sålänge! Men jag är inte klubb ledaren, det är två andra tjejer - Holly och Haley :D Andra nyheten är att när mitt gratis star rider har gått ut ( det som jag använde med en värdekod ) kommer gå ut snart så efter det kommer jag köpa star rider i 3 månader      Och då får jag även 300 star coins så jag kan köpa hela klubb outfiten! YAY! Hmm..., var det något mer..? Nej, ingen stor nyhet förutom att det är nu 2015 såklart! Förresten klubbens blogg heter: ssoshadydoves.weebly.com! Så vill ni veta mer om klubben gå bara ditt ;) Så, förut var jag jätte stressad hela tiden över att jag skulle hinna med så många uppdrag som möjligt så länge jag var gratsi star rider men nu slipper jag det  :D En lite små kul grej förresten, när jag spelade MovieStarPlanet ( jag hette: Therez250 där ) så "råkade" jag bara ha rosa, turkos och lila kläder! Och så är det typ nu också. Fast jag kommer nog inte bara ha: rosa och lila kläder. Men de kommer vara färgglada allafall! Men det är aldrig meningen att det ska bli så inte för det stör mig men endå! Det blir ganska kort inlägg nu men bättre än inget! Här är lite bilder från uppdrag som jag har gjort idag :      Jag tog mer bilder idag men de sparades inte :( Boo Boo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! 12 år och spelar spelet StarStable :) På min blogg får du följa min SSO resa! Och lite till!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Nano Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards